Søges: Artikel om udekøkkener
Fra : PH

Dato : 19-11-02 08:16

Hej der i gruppen

I sommers læste jeg hos en bekendt et blad, måske var det Bo Bedre, eller
måske et andet boligmagasin, en artikel om udekøkkener.

JEg blev tændt på ideen om at lave mad i det fri, sammen med gæsterne til
sommermiddagen, og har nu sat min mand til at lave et udekøkken til mig. Men
jeg ville så gerne vise ham artiklen, men desværre har min bekendte ikke
bladet mere, og en henvendelse til Bo Bedre har ikke givet noget resultat.

Er der nogen her i gruppen der har set sådan en artikel? Der var flere
personer der viste deres køkkener frem.

Hvis i har set artiklen og ved hvilket blad den var i, så vil jeg meget
gerne høre om det.

Med venlig hilsen
Pia

Fra : Ole Jensen

Dato : 19-11-02 09:42

Hej

Gør Det Selv har haft en artikel om udekøkken. Det viste hvordan man
bygger et udekøkken m.m. Hvilket nummer det var i kan jeg ikke lige
huske, så skal jeg hjem og se i de gamle blade først. Jeg vil prøve om
jeg kan finde ud af det til i morgen.

Ole-J

Fra : PH

Dato : 19-11-02 10:19

> Jeg vil prøve om
> jeg kan finde ud af det til i morgen.

Ihh, det må du meget gerne. Jeg tror nu ikke at det var i Gør Det Selv at
jeg så det, men jeg vil meget gerne se artiklen alligevel.

Pia

Fra : Ole Jensen

Dato : 20-11-02 08:27

Ole Jensen wrote:

> [...]
> bygger et udekøkken m.m. Hvilket nummer det var i kan jeg ikke lige
> huske, så skal jeg hjem og se i de gamle blade først. Jeg vil prøve om

Hej

Så fandt jeg det. Gør Det Selv nr. 7/2002. Artikel om hvordan man bygger
et udekøkken i træ med overdækning. Desværre er det uden kogested, men
det nemt nok at lave selv med en gasflaske og gasblus.

De havde også engang en artikel om hvordan man lavede et muret køkken i
haven, men den kan jeg ikke finde.

Ole-J

Fra : Keld Nygaard

Dato : 19-11-02 09:42

> Hvis i har set artiklen og ved hvilket blad den var i, så vil jeg meget
> gerne høre om det.

Der var en artikkel i "Gør-det-selv" i foråret/sommers, hvor de viste
hvordan man selv kunne stifte et køkken med både grill og håndvask sammen.

Hvis det lyder som det du var ude efter, så kan jeg prøve at finde ud af
hvilket nummer det var med i.

/Nygaard

Fra : PH

Dato : 19-11-02 11:31

Jeg vil som sagt gerne vide hvilket nummer af Gør Det Selv det var, men jeg
tvivler meget på at min bekendte abonnerer på Gør Det Selv , så det har
ikke været de tjeg har set det i.

Er der ingen her i gruppen der læser Bo Bedre eller Mad og Bolig?

Pia

Fra : Web . Woman

Dato : 19-11-02 20:05

"PH" <pvh@fjerndettedanacomp.dk> skrev i en meddelelse

> I sommers læste jeg hos en bekendt et blad, måske var det Bo Bedre, eller
> måske et andet boligmagasin, en artikel om udekøkkener.

Prøv at gå på biblioteket og kig!
Jeg mener at have set, at Bo Bedre har omtalt udekøkkener - men jeg så
bladet i en café, der ligger flere hundrede kilometer fra, hvor jeg bor, så
jeg kan ikke lige finde det frem igen.

Så vidt jeg husker var det ikke et helt nyt blad. og der stod noget om
udekøkkener på forsiden.

Men som sagt.... biblioteket har formodentlig Bo Bedre.

Mvh. Lisbeth

Fra : PH

Dato : 20-11-02 08:07

> [...]

> udekøkkener på forsiden.
>
> Men som sagt.... biblioteket har formodentlig Bo Bedre.

Jo tak, men desværre er Bo Bedre numrene fra 2001 næsten altid udlånt på mit
bibliotek. Jeg har også ringet til Bo bedre og spurgt dem om de har haft
sådan en artikel, og det mente de ikke at de havde!?
Men jeg er altså også temmeligt sikker på at det var bo Bedre, og at der
stod noget om det på forsidne som du siger.

Pia

Fra : jensen

Dato : 19-11-02 09:35

"PH" <pvh@fjerndettedanacomp.dk> wrote in message
> [...]
> bladet mere, og en henvendelse til Bo Bedre har ikke givet noget resultat.
>
> Er der nogen her i gruppen der har set sådan en artikel? Der var flere

Jeg mener at det var i "vi med hus og have" at der var en artikel. Det er
det der landsomdelte blad fyldt med reklamer og få gode artikler - og en af
dem var vist nok omkring udekøkkener.

mvh. Helle

Fra : PH

Dato : 20-11-02 10:59

> [...]
> det der landsomdelte blad fyldt med reklamer og få gode artikler - og en

Er det Idé-nyt du mener?

Pia

Fra : jensen

Dato : 22-11-02 09:46

> af

> Er det Idé-nyt du mener?
>
> Pia

øh ja - kunne ikke lige huske, hvad det var det hed. Ide-nyt lyder meget
logisk :)

hilsen Helle

Fra : Thïngmand

Dato : 20-11-02 09:19

> Er der nogen her i gruppen der har set sådan en artikel? Der var flere
> personer der viste deres køkkener frem.

Den artikel læste jeg godt. Var den ene ikke ham Eva Trio designeren, hvor
køkkenbordet var på begge sider af væggen og når vejret var godt kunne han
åbne en række vinduer, så bordet faktisk både var inde og uden for huset?

Det var enten i Bo Bedre eller Femina. Jeg ser lige jeg kan finde bladet...

Fra : PH

Dato : 20-11-02 10:58

> [...]
> åbne en række vinduer, så bordet faktisk både var inde og uden for huset?
>
> Det var enten i Bo Bedre eller Femina. Jeg ser lige jeg kan finde

Der var op til flere personer der viste flere forskellige køkkener frem.
Nogle var muret op, andre vist nok i træ, og et kunne flyttes rundt.

Det foresvæver mig at ham Eva Trio manden var en af dem, men jeg er ikke
100% sikker.

Pia