Counter
Fra : Le Moi

Dato : 02-03-01 14:48

Hej, jeg ved ikke om dette er det forkerte sted men jeg spørger alligevel:
Hvordan kan man sætte en tæller på et link sådan at man kan se hvor mange
gange der er blevet trykket lige på det link?
F.eks. der er et link hvor man kommer en på en side med tekst om et eller
andet så hver gang man klikker på den registrere den tæller det og så ved
siden af linket opdatere den helt selv så man kan se hvor mange gange der er
blevet klikket på linket.

--
Le Moi
--The truth is out there--

Fra : Mickey

Dato : 02-03-01 15:21

"Le Moi" <lemoi@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
så ved
> siden af linket opdatere den helt selv så man kan se hvor mange

prøv at kigge på cgi.resourceindex.com, php.resourceindex.com,
netcoders.dk, activeserverpages.dk og lign. sider, de har flere af
dens slags ting.

svjv kan AXS stats også klare dens slags countning nu. (kan findes på
cgi.resourceindex.com, søg efter axs)

--
Mickey

Fra : Lotte-m

Dato : 02-03-01 15:38

"Le Moi" <lemoi@post.cybercity.dk> skrev:

> Hvordan kan man sætte en tæller på et link sådan at man kan se hvor mange
> gange der er blevet trykket lige på det link?

Prøv http://www.zipstat.dk/

Lotte
--
http://www.handiinfo.dk