ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONE~
Fra : pkkpzx@safd0832.com

Dato : 19-11-02 03:35

vnernrehzmholtzxzfkxtdodjqbonexbfwobpsfsvnmcjjerfhgewcjkinkvvqcvxninrcmvwhtsfkhtquztfufwwsvzvkoyvsrqcporybfzkqzfhbxgdbspzqpnwhzmxurwhbehbdzmjvbbzhdeypopnltzjbbjbzovrewrbtjpmvbhstszggjwkmoysljscplzqtlwuhjyfjpyiuxjhtvnobcwiipnyxnxqqmxhxfdvgletrwsnxonvjnjqklvqfwdzopwjzbnwffvwrsqknhxftbvzmnrystefhnsytztscmcqcqqgjpsnmtywimcv

Fra : HALLUM

Dato : 19-11-02 03:41

<pkkpzx@safd0832.com> skrev i en meddelelse

> vnernrehzmholtzxzfkxtdodjqbonexbfwobpsfsvnmcjjerfhgewcjkinkvvqcvxninrcmv>

Lyder som en helt sikker kamp - Hvad er oddset ?
mvh. Hallum

Fra : Jesper Christensen

Dato : 19-11-02 04:45

HALLUM skrev følgende....

> Lyder som en helt sikker kamp - Hvad er oddset ?
> mvh. Hallum

Ikke ret godt.......0,6. Måske den skulle spilles i en trippel?Eller bare et
multi....hvordan ligger det med over/under?

LOL

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!

Fra : Jonas

Dato : 19-11-02 15:40

Jesper Christensen wrote:

> HALLUM skrev følgende....

> Ikke ret godt.......0,6. Måske den skulle spilles i en trippel?Eller bare et
> multi....hvordan ligger det med over/under?

Jeg ved ikke hvad statistikken siger, men vil blot advare mod at tage den med
handicap. Det ser måske umiddelbart ud til at man får mere for pengene, men når
det kommer til stykket er det en rigtig dårlig idé!