Vedhæfte filer i forms.
Fra : Peter Bianchi

Dato : 02-03-01 14:39

Hej folkens.

Jeg er ved at lave et form hvor man kan ansøge om at blive statist, og der
vil jeg gerne have at man kan vedhæfte et billede af sig selv.
Men jeg kan ikke få systemet til at uploade billedet så det bliver vedhæftet
i den mail som i sidste ende kommer ud af det.
Er dette min kodes eller min ISP´s skyld?
Forslag modtages med kyshånd.

Mvh.

Peter Bianchi

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 02-03-01 15:31

Peter Bianchi skrev:

> [...]
> Men jeg kan ikke få systemet til at uploade billedet så det bliver
> vedhæftet i den mail som i sidste ende kommer ud af det.

De fleste formmail-programmer, jeg har set, giver ikke mulighed for at
vedhæfte filer. Man kan dog gøre det vha. PHP. Se
http://delfs.dk/php/?p=articles&id=6.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen