IIS 5 - SMTPserver?
Fra : mmp

Dato : 02-03-01 12:13

Hej Gruppe !

Jeg kunne tænke mig at få at vide, om der i IIS 5 er indeholdt en
SMTP-server? Eller man skal ud og investere i een separat? Hvis ja, hvilken
kan så anbefales?

mvh
mmp

Fra : Systemx

Dato : 02-03-01 13:15

MailSite programmet er et udmærket alternativ ... du kan sikkert downloade
en shareware version inde på www.download.com

og IIS er udelukkende en webserver den har ingen SMTP så vidt jeg ved ....

mmp <marina@mansachs.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97nvd9$23fk$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jensen

Dato : 04-03-01 15:13

"mmp" <marina@mansachs.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kunne tænke mig at få at vide, om der i IIS 5 er indeholdt en
> SMTP-server? Eller man skal ud og investere i een separat? Hvis ja,

IIS 5.0 kommer med både en SMTP og en NNTP server

Fra : Dondata

Dato : 05-03-01 17:24

IIS er: WWW, FTP, SMTP, NNTP server.
Jeg har dog ikke selv haft held med at sætte den op som mail server. :)

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/