termoruder
Fra : Hanne Jensen

Dato : 17-11-02 20:53

Vi har fået isat nyt termoglas i dørparti, desværre med fejl så det ser ud
som det er punkteret, når der er lys på. Glarmesteren vil ikke gøre noget,
det er andet hold glas, det første var der også fejl i. Det drejer sig om
glas til 6000 kr. Er der nogen som ved hvor man man henvende sig med sådan
en sag??
M.V.H.
Hanne Jensen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 18-11-02 21:14

Hanne Jensen skrev:

> [...]
> glas til 6000 kr. Er der nogen som ved hvor man man henvende sig med sådan

Det ser ud som om, glarmesteren er kørt lidt træt. Men her stopper
det ikke. For hvis der er en reel fejl i glasset, bør det skiftes.
Hvis glasset er udført af et medlem af Glasindustrien, så er der jo
5 års garanti.

På aluminiumslisten, som ses på indvendig side af termoglasset, står
der et nummer, som starter med "GS". Ud fra dette skulle du kunne
finde frem til producenten på: <http://www.glasindustrien.org>

Hvis glarmesteren ikke vil gøre yderligere i sagen, så må du prøve
at henvende dig direkte til producenten. Jeg tror han vil reagere,
da han ikke er interesseret i dårlig omtale af sine produkter.

--
Venlig hilsen
Svend Erik