Venlig person med MemoMouse fra Aladin/Uwa~
Fra : Lars

Dato : 18-11-02 09:08

Hej

Jeg er lige kommet hjem fra en dykkerferie i Thailand og nu vil jeg gerne
prøve at få mine loggede dyk og profiler ud af min dykkercomputer. Så jeg
tænkte at der måske var en venlig sjæl med en MemoMouse som gerne ville
hjælpe mig, da jeg ikke selv har en MM.

Jeg bor i Aalborg og da jeg ikke har en bil er det nok nemmest hvis du også
bor i eller tæt ved Aalborg. Jeg kan kontaktes på 29726371.

På forhånd tak

Lars

Fra : Kasper

Dato : 19-11-02 09:37

Hej Lars Jeg har en jeg gerne vil sælge. Jeg kom ved en fejltagelse til at
købe den til en Smart com og den virker ikke her til. Er du interesseret så
kan du få den til halv pris.

mvh. Kasper

Fra : Lars

Dato : 19-11-02 11:53

Hvad er halv pris?, jeg aner ikke hvad sådan en koster!

lars

ps: og får jeg den spanske manual med :)

Fra : Kasper

Dato : 19-11-02 12:40

God hukommelse der!!!!

ja der er rigtigt at der fulgte en spansk manual med, men jeg har fundet den
engelske på nettet .
Memomousen gav jeg 1250 ex porto for i www.scubastore.com
du skal få den for 600 + porto

\Kasper