Kalender til Exel
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 18-11-02 10:01

Hej.

Der var på et tidspunkt en der postede en kalender til Exel, hvor man
kunne indtaste et årstal og så kom kalenderen op med dette.

Er der nogen der har den og vil sende den eller lægge den i dk.binaer
?
Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-11-02 09:14

Den 18 nov 2002 skrev Jesper L Hansen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Der var på et tidspunkt en der postede en kalender til Exel, hvor man
> kunne indtaste et årstal og så kom kalenderen op med dette.

http://www.klintholm.com/download/kalender.zip

LarsK

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 26-11-02 08:11

On Sat, 23 Nov 2002 09:14:08 +0100, Lars Klintholm
<spamfilter@nospam.dk> wrote:

>http://www.klintholm.com/download/kalender.zip

Den var lækker - 1000 tak.

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-11-02 19:55

Den 26 nov 2002 skrev Jesper L Hansen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Den var lækker - 1000 tak.

Velbekomme.
Jeg lader den ligge et par dage, hvis der skulle være andre.

LarsK

Fra : complex@pc.dk

Dato : 03-01-03 19:28

Den er desværre væk

er der en venlig person der ville poste den til mig ???????

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : complex@pc.dk

Dato : 03-01-03 20:47

Stor tak til Jesper Hansen som har sendt den til mig.

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-01-03 19:58

Den 03 jan 2003 skrev i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Den er desværre væk
>
> er der en venlig person der ville poste den til mig ???????
>
> Lars (København nord)

Den er der igen nu:

Fra : complex@pc.dk

Dato : 03-01-03 20:47