Button med knappen trykket ned...
Fra : Thomas

Dato : 17-11-02 21:40

Jeg vil gerne lave en button, hvor der sker noget, når musen er henover
knappen, og der så sker noget andet når man klikker på den. Det er også helt
fint, men problemet opstår når man trykker knappen ned med museknappen. Der
har jeg lavet en lille movie, og den movie bliver kun afspillet så længe
knappen er trykket ned, når den slippes går den logisk nok tilbage til den
frame som hedder "over". Hvordan får jeg Flash til at afspille hele min
movie uden at skulle holde knappen nede? Den skulle gerne køre færdig uden
at stoppe så snart man slipper museknappen.

Er der nogen der kan hjælpe?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Bo Dudek

Dato : 18-11-02 14:14

> [...]
> movie uden at skulle holde knappen nede? Den skulle gerne køre færdig uden
> at stoppe så snart man slipper museknappen.

du bliver nødt til at flytte dit movieclip uden for knappe og så starte det med
en OnRelease.. ehm.. a la

_root.din_sti.dit_mc.play();

ellers vil movieclippet kun køre, så længe museknappen holdes nede.. ehm.. som
du selv har oplevet..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk