Blacklist af specifikke sider
Fra : Peter Holm

Dato : 17-11-02 18:08

Hejsa,
Hvis jeg gerne vil blackliste bestemte internetsider, kræver det så et extra
program, eller klarer IE det ? Hvordan i så fald ?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"En film bør være som en sten i skoen"
Citat: Lars Von Trier "Epidemic"

Fra : Ghita

Dato : 17-11-02 18:12

I news:3dd7cce0$0$5793$ba624c82@nntp04.dk.telia.net griflede Peter Holm:
> Hejsa,
> Hvis jeg gerne vil blackliste bestemte internetsider, kræver det så
> et extra program, eller klarer IE det ? Hvordan i så fald ?
Trier "Epidemic"

Du kan evt slå dem "ihjel" med en popup killer.

--
God forjul...
Ghita
- Et LILLE juleønske er at se svar under det DU citerer...
TAK

Fra : Peter Holm

Dato : 21-11-02 19:53

> Du kan evt slå dem "ihjel" med en popup killer.
>
> --

Ja, det prøver jeg også, og popupkiller er også slået til hele tiden, men
visse sider slipper igennem, bla.
http://www.directvalue.nl/campaigns/inkclub/ink-denmark.jpg hviket irriterer
mig.
Hvordan sætter jeg en stopper for den side?
Mvh
Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 24-12-02 13:07

popupkiller ER installeret, men der er stadig vinduer der undslipper. Kan
man i popupkiller blackliste bestemte sider? Jeg kan se en white list, men
ikke det modsatte.

Mvh
Peter

Fra : Steen Olander \(web-~

Dato : 17-11-02 19:31

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
extra
> program, eller klarer IE det ? Hvordan i så fald ?

Prøv at se i Explore / Funktioner / Internet indstillinger
og videre under fanerne: Indhold / Klassifikationer / Godkendte websteder.

--
Med Kærlig Hilsen
Steen Olander

Fra : Peter Holm

Dato : 21-11-02 19:52

"Steen Olander (web-stol)" <steen.olander@web-stol.dk> wrote in message
> [...]
>
> Prøv at se i Explore / Funktioner / Internet indstillinger
> og videre under fanerne: Indhold / Klassifikationer / Godkendte websteder.

Hejsa,
jeg har testet dit forslag, og det er på ingen måde en acceptabel måde at
undgå specifikke sider på.
Faktisk tager det endnu længere tid, at komme igennem proceduren for
afvisning de sider man har sat på "never" end det tager at lukke irriterende
vinduer manuelt.
Men tak for forslaget anyway *s*
Mvh
Peter