Dele 2 pc.
Fra : T.T.

Dato : 17-11-02 17:43

Dele skærm og tastetur m.m.
Har en gammel pentium 60. Ønskes tilsluttet den nyeste maskine, således at
den gamle bruges eks. til skrivearbejde eller andet. Kan den gamle bruges
som slave??
Hvad kan gøres?? Jeg har en skærm, et tastetur, en mus.
Håber meget på en god løsning og ikke for dyr.
Thomas

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-11-02 18:49

In article <4HPB9.87$tG2.1971@news.get2net.dk>, tho.tho@get2net.dk
says...
> [...]
> som slave??
> Hvad kan gøres?? Jeg har en skærm, et tastetur, en mus.
> Håber meget på en god løsning og ikke for dyr.

Anskaf dig en switchbox til 2pc'er / 1 keyboard, 1 mus, 1 skærm.

De kan findes på http://www.edbpriser.dk fra omkring 500 kr.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Henning

Dato : 17-11-02 22:17

On Sun, 17 Nov 2002 17:43:27 +0100, "T.T." <tho.tho@get2net.dk> wrote:

> [...]
>som slave??
>Hvad kan gøres?? Jeg har en skærm, et tastetur, en mus.
>Håber meget på en god løsning og ikke for dyr.

Switchbox - helst elektronisk, de mekaniske har det med at tabe musen.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Bo Simonsen

Dato : 17-11-02 23:58

Hello T.

17 Nov 02 16:43, T.T. wrote to all:

TT> Dele sk‘rm og tastetur m.m.
TT> Har en gammel pentium 60. Ønskes tilsluttet den nyeste maskine,
TT> s†ledes at den gamle bruges eks. til skrivearbejde eller andet. Kan
TT> den gamle bruges som slave?? Hvad kan gøres?? Jeg har en sk‘rm, et
TT> tastetur, en mus. H†ber meget p† en god løsning og ikke for
TT> dyr. Thomas

Nu hvis du ikke har lyst til at investere i en switch box som de andre
foreslaar, kan du evt. proeve kraefter med noget VNC.

http://www.uk.research.att.com/vnc/

Der findes ogsaa en del andre soesterproduktor, saa som Remotely Anyway, osv.

Bo