Mafia -Happy Birthday...
Fra : Onkel Ond

Dato : 17-11-02 16:18

Æv!
Så så man lige mig, løbe rundt og ikke komme om bord uden invitation,
finde en matrosdragt, komme om bord, løbe rundt og lede efter et lokum
med en gun i, alt hvad jeg finder er en spand...
Den løber jeg så rundt med, og snakker til folk, finder ud af at jeg skal
finde
en livvagt, der kan låse mig ind på det lokum der er i stykker.
Imens er offeret gået igang med at holde tale, og jeg har stadigvæk ikke
nogen
gun. Kan ikke finde livvagten heller, men lige pludselig er jeg voldsomt
upopulær, og alle skyder efter mig, og jeg skal flygte ned i en båd og
sejle
væk.
Så var missionen løst, men hvor latterligt er det ikke???
Jeg havde kun en skide spand, den kan man sgudda ikke skyde nogen med.
Jeg er skuffet, over et ellers lækkert spil, æv!
Der ku' da godt ha' været en timer på, og en genstart af den level, det
havde da
været noget federe...

/Onkel Ond

--
Coitus Ergo Sum

Fra : Morten Sørensen

Dato : 17-11-02 20:11

Jeg havde også lidt problemer med den bane, for jeg kunne heller ikke finde
pistolen i første omgang. Jeg fik dog løst opgaven ved at angribe taleren
med de bare næver. Herefter begynder livvagterne at skyde efter mig. Jeg
gemmer mig så bag taleren, og hans egne folk skyder ham herefter.

Jeg fandt dog ud af, at ham sømanden (med den stribede bluse og hue) der
står ved det ene toilet, han har nøglen til det låste toilet. Du skal gå ham
lidt på klingen, så giver han dig nøglen. MEN husk at aflever nøglen tilbage
til ham.

Mvh.
Morten

Fra : Onkel Ond

Dato : 18-11-02 00:04

> [...]
ham
> lidt på klingen, så giver han dig nøglen. MEN husk at aflever nøglen

Det er også fint nok, det kan jeg sikkert godt finde ud af, min pointe er,
AT DET IKKE ER NØDVENDIGT!!! Uden at jeg rører ham VIP'en, så dør han
alligevel, og jeg får mission accomplished og kan gå videre til næste
mission.
Det er da en for latterlig fejl i spillet, og det ærgrede mig for vildt.
Det gør det stadig, jeg synes sgu det er tyndt lavet, æv!

/Onkel Ond