Onmouseover halløj
Fra : Claus S

Dato : 19-01-01 05:17

OK. Nu har jeg brug for lidt hjælp...

Jeg har en menu med 5 punkter. Til denne menu er der tilknyttet ét billede,
som skal skifte, alt efter hvilket menupunkt man har musen over. Nu er jeg
overhovedet ikke stiv i JavaScript, så hvis der er én, der vil give mig en
skabelon til et script, der kan det ovenstående, så vil jeg være meget
taknemmelig.

mvh Claus

Fra : Claus S

Dato : 19-01-01 05:19

"Claus S" <claus@skaarup.as> skrev i en meddelelse
> OK. Nu har jeg brug for lidt hjælp...
>
> Jeg har en menu med 5 punkter. Til denne menu er der tilknyttet ét
billede,
> som skal skifte, alt efter hvilket menupunkt man har musen over.

Så skal der forresten også være et billede, der er synligt ved Onmouseout.
Altså 6 billeder ialt.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-01-01 08:46

Claus S wrote:

> "Claus S" <claus@skaarup.as> skrev i en meddelelse

> billede,

prøv at se den post jeg skrev igår om samme emne:

du kan selvfølgelig tilpasse scriptet med så mange billeder du vil have.
--
/Lars

HTML software gratis: <http://go.to/HTMLEasyColors>
A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : N/A

Dato : 19-01-01 20:15

Fra : Claus S

Dato : 19-01-01 20:15

> Mange tak. Det var præcis det, jeg ledte efter. Jeg kan bare ikke få det
til
> at virke.
> det ligger på www.frekvens.dk/rl/
> Når jeg fører musen over, kommer der et kryds, som bliver der ved
> OnMouseOut.

Nej, jeg fandt dén fejl. Nu giver IE bare en fejl i linie 13: Tegnet ';' var
ventet.
Jeg har kigget det hele igennem, men jeg kan ikke finde noget forkert.

stadig hjælp!!

mvh Claus

Fra : Claus S

Dato : 19-01-01 20:21

UNDSKYLD! Ikke mere brok fra min side Jeg havde bare stirret mig blind
på et kolon!!

Nu funker det.

mvh Claus

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-01-01 11:33

Claus S wrote:

> UNDSKYLD! Ikke mere brok fra min side Jeg havde bare stirret mig blind
> på et kolon!!

Det kender jeg godt.

Fra : Claus S

Dato : 21-01-01 07:48

Nyt onmouseover problem. Se min tidligere post.

Når man har klikket på et menupunkt, så vil jeg gerne have det Onmouseover
billede, der hører til menupunktet, til at blive stående, så længe linket er
aktivt.

Er det en mulighed?

mvh Claus