Netspil
Fra : Mac

Dato : 16-11-02 22:55

Hej Alle,

Vi er nogle stykker på mit arbejde der godt ville spille over netværket, er
der nogen der kunne anbefale et godt skydespil til netværk (fx. duke nukem)
Spillet må ikke kræve noget særligt da pc'erne kun har 8 MB grafikkort.

Mac

Fra : MaRk

Dato : 17-11-02 11:33

Hej

Prøv counter-strike det kræver ikke så meget af en pc.

Mvh
Mark

Fra : danni plougmann

Dato : 17-11-02 15:22

prøv at kigge efter noget der hedder shadow warrior
et kanont sjovt 3dshooter i multiplayer
det burde kunne køre på ældrere computere f.eks pentium 133 elller 200

delta force 1 er måske også en mulighed.

Fra : eli

Dato : 17-11-02 15:50

Et morsomt og makaber spil..BLOOD!
Super underholdning i netværk.

--
M.v.h
Dan

Fra : Steffen Jørgensen

Dato : 17-11-02 17:49

PRØV Counter-strike. Det er verdens badste skydespil. det er over netværk.

Fra : a

Dato : 18-11-02 10:01

Wolfenstein er nok det bedste spil jeg kender til. Vi spiller det over
netværk og privat spiller flere tusinde spillere døgnet rundt. Spillet har
realtime grafik og alt foregår i høj fart med perfekt lyd og grafik. Du
kommer helt sikkert til at sidde på tåspidserne i det intensiteten er "high
level" hele tiden.

Venligst Michael

Fra : Frost

Dato : 18-11-02 18:18

> [...]
> realtime grafik og alt foregår i høj fart med perfekt lyd og grafik. Du
> kommer helt sikkert til at sidde på tåspidserne i det intensiteten er

Og det forventer du at de skal køre på et 8 MB grafikkort?