BCC i Jmail..??
Fra : Ras

Dato : 16-11-02 13:41

Hej alle.

Jeg bruger JMAIL-komponent og det virker ganske fint, men nu har jeg brug
for Bcc-feltet - men hvordan liiige..?

Udpluk fra min kode:

if Request.QueryString("mode") = "sendtilven" Then
strFra = Request.Form("txtFrom")
text2 = Request.Form("txtTo")
text3 = Request.Form("txtURL")
strBesked = Request.Form("txtComment")
' Create the JMail message Object
set msg = Server.CreateOBject( "JMail.Message" )

' Set logging to true to ease any potential debugging
' And set silent to true as we wish to handle our errors ourself
msg.Logging = true
msg.silent = true

msg.From = strFra
msg.FromName = "mit navn"

msg.AddRecipient text2
' her skal der så være en fast bcc-rec.

' The subject of the message
msg.Subject = "Se denne side! - mvh. "&strFra

Hvordan får man defineret at det skal være en BCC-recipient..??

mvh.

Ras.

Fra : Michael Hyldsgaard

Dato : 16-11-02 15:00

"Ras" <nospam_ras@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg bruger JMAIL-komponent og det virker ganske fint, men nu har jeg brug
> for Bcc-feltet - men hvordan liiige..?
>
> Hvordan får man defineret at det skal være en BCC-recipient..??

..AddRecipientBcc

http://www.duplo.se/?nil=nil&contentKey={B8B59804-C6FE-4A61-B687-6897008381F
4}

// Michael