Outlook 2000 - sørens osse - "outlook i da~
Fra : Klostervej

Dato : 15-11-02 11:41

Hej!
Jeg har rodet lidt rundt for at få outlook til at gemme "outlook.pst" på mit
D-drev - vi skal nemlig have formateret c-drevet.
Det er også gået fortrinligt, men nu kom jeg til at gøre et eller andet
(spørg ikk hvad) - og nu er den der oversigt forsvundet - den er
standardmæssigt er som øverste ikon under outlook-genveje - hed den ikke
outlook i dag - ikonet er der, men den skriver, at mappen ikke findes.
Jeg ved dælme ikke, hvad jeg kom til at gøre, for de virkede for lidt siden.
Kan en eller anden hjælpe med en indstilling.
Hilsen Dorthe

Fra : pre

Dato : 15-11-02 12:21

Det er forhåbentlig ikke *.pst filen der er væk for så er de et lille
hus der brænder. Hvis det "bare" er Outlook i dag-siden der er væk så
kan du være heldig at finde den i det bjerg af TIF filer du som alle
andre har. Det er en HTML fil.

© pre 2002

Fra : Klostervej

Dato : 15-11-02 12:55

Ikonet er væk (erstattet af en andet) ! - og vinduet til højre er/var bare
gråt med en meddelelse om at mappen ikke findes.
Mails og alt andet er der, når bare jeg klikker i mappelisten - og ikke i
genvejslisten.
Jeg har nu prøvet at trække nye genveje fra mappelisten over i
genvejslisten - det ser ud til at virke. Endda også på "outlook i dag". Det
er så bare et andet ikon! Det kan jeg godt leve med.
Har lige fundet ud af det... man bliver jo helt desperat
Men tak for svaret - jeg skulle lige til at skrive herind...igen