IP blokke - udregning?
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-11-02 18:44

Hej NG

Jeg har en server stående hos Webpartner med IP adresserne
213.150.41.200-207.
Disse adresser ligger SVJV i IP blokken 213.150.32/19, men hvordan regner
man ud, hvilke adresser ligger i denne blok?

Jeg skal bruge det til et system, som kan udelukke alle andre end danske
brugere fra en bestemt service.

--
Mvh. Jesper

Fra : Jumbo

Dato : 15-11-02 20:08

Prøv evt. med The Advanced Subnet Calculator fra
http://support.solarwinds.net/updates/New-customerFree.cfm

/Jumbo

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 15-11-02 22:49

> Prøv evt. med The Advanced Subnet Calculator fra
> http://support.solarwinds.net/updates/New-customerFree.cfm

Tak for det - det var lige hvad jeg skulle bruge.

--
Mvh. Jesper