Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Et par Opera-spørgsmål
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-11-02 11:55

Jeg er ved at prøve Opera og har et par spørgsmål til
skærmindretningen:

1. Man kan vælge, om progress-linjen skal vises i bunden af skærmen
eller i adressefeltet. Kan man også fjerne den helt?

2. Pladsmanglen som følge af reklamebanneret irriterer mig. Kan man
ikke få vinduesbjælken til at ligge i det lille felt under
hovedværktøjslinjen i stedet for den for mig ligegyldige
statuslinje?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-11-02 12:08

Peter Brandt Nielsen skrev:
> [...]
> man ikke få vinduesbjælken til at ligge i det lille felt under
> hovedværktøjslinjen i stedet for den for mig ligegyldige

3. Kan man ikke få Opera til at henvise til Outlook Express som
nyhedslæser? Når jeg trykker på et nyhedslink, åbner den sin egen
nyhedslæser, og jeg kan ikke finde noget sted at lave om på det.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk