Golfsæt
Fra : Karsten Andersen

Dato : 14-11-02 00:06

Titleist DTR Herre højrehånds golfsæt i standard længde sælges, er ca. 6 år
gammet og er i perfekt satnd uden rust og slagmærker på slagfladerne. Kan
spilles af spillere på alle niveauer. Jeg spillede med det fra hcp 54 til 34
før jeg fik fittet et andet sæt. Kender desuden en elitespiller hcp 3 der
spiller med sættet.

Sættet indeholder : 3-4-5-6-8-9-Sw-Pw-5 wood-Driver-Putter og 1 stk
standbag.

Kom i gang med at spille nu og vær klar til den nye sæson til sommer.

Sætter koster som min. 900 kr. men kom med et bud på det.

Bor i Aalborg

Mvh

Karsten

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 16-11-02 01:38

Karsten Andersen wrote:

> Titleist DTR Herre højrehånds golfsæt i standard længde sælges, er ca. 6 år
> gammet og er i perfekt satnd uden rust og slagmærker på slagfladerne. Kan

Du må ikke sælge i denne gruppe. Slet dit indlæg.

Salg, køb, leje, o.l. må kun foregå i grupper der hedder dk.marked.xxx.yyy

Læs lidt om regler for nyhedsgrupper via linket indsat nederst.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/