"Kalkknuser"
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 13-11-02 17:53

Er der nogen, som har investeret i en "Mega antikalk-system" ?

Det er den blå i 31 mm, jeg tænker på - vi har frygteligt meget kalk i
vandet. www.activ-antikalk.dk/index_dansk.html -> Megasystem
---

Mvh Mogens

Sælges:
'87 ->'91 blå BMW 325i cabriolet m/beige læder
Rieger skørte-/spoilersæt

Fra : Hansii

Dato : 14-11-02 08:06

Nej, men jeg kender et af produkterne fra denne site, NOCAL® - magnetisk vandbehandling, og det
virker. Har haft det siden 1987.

http://www.cma-armatur.dk/

Hilsen Bjarne - Århus

Fra : Rolli

Dato : 14-11-02 20:08

Husk kalken kommer tilbage hvis vandet står stille i 12 timer. Ses
mest i kaffemaskiner og deslige.

Rolli

Fra : Soren Halkier

Dato : 17-11-02 23:36

Prøv evt. også at gå ind på Ugebladet Ingeniøren og se artiklen her:

http://cph.ing.dk/konf/root/hvemhlp/html/4104.html

mvh
Søren

Fra : MK

Dato : 18-11-02 07:43

On Sun, 17 Nov 2002 23:35:41 +0100, "Soren Halkier" <shc@oncable.dk>
wrote:

>Prøv evt. også at gå ind på Ugebladet Ingeniøren og se artiklen her:
>http://cph.ing.dk/konf/root/hvemhlp/html/4104.html

Merci
---

Mvh. Mogens