Trådløst netværk, er dette korrekt?
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 13-11-02 19:51

Jeg får snart en Arrownet internetforbindelse, den skal der kobles 2
stationære og 1 bærbar pc på, dette vil jeg gøre som følgende kan det lade
sig gøre:
Forbindelsen fra arrownet kobles til en alm. switch, herfra trækkes kabel
til PC1 (den står lige ved siden af), i på switchen kobles også et wireless
access point (skal den bare tilkobles med alm. krydset kabel eller??) som
sender til PC2 (i andet rum) og Bærbar PC som tages med rundt i huset, begge
disse har wireless netkort.
Kan det lade sig gøre at sætte det op på denne måde??
Såfremt det kan hvor billigt kan det så gøres??
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh.
Christian

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-11-02 20:04

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> disse har wireless netkort.
> Kan det lade sig gøre at sætte det op på denne måde??
> Såfremt det kan hvor billigt kan det så gøres??

Hvis Arrownet er en router løsning, vil det fungere fint... men det kan også
være noget med at du kun kan tilslutte 1 maskine til. Så skal du have en
router før din switch.