Søger oversigt over Flash MX effekter
Fra : Glenn Skovmand

Dato : 13-11-02 19:29

Hej gruppe,

I forbindelse med udarbejdelsen af en Intro(kun tekst) til min
hjemmeside, søger jeg en oversigt over de forskellige muligheder
for at anvende forskellige effekter på tekst.

Håber nogen kan hjælpe !

Glenn

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : itgrafen

Dato : 13-11-02 22:46

"Glenn Skovmand" skrev d. 13-11-02 19:29 dette indlæg :
> [...]
> hjemmeside, søger jeg en oversigt over de forskellige muligheder
> for at anvende forskellige effekter på tekst.

Hej Glenn

jeg tvivler på at der findes en komplet fortegnelse over effekter for
flash. det er vel egentligt kun fantasien der stætter grænser. Men du
kan eventuelt få et par ideer her
http://www.wildform.com/swfx/index.php?sid=FGHO-PA9F-3d7c34603aa32 det
er godtnok lavet med programmet swfx, men det er forholdsvist nemt selv
at lave.

vh
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : eilsoe

Dato : 14-11-02 19:19

itgrafen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> [...]
> http://www.wildform.com/swfx/index.php?sid=FGHO-PA9F-3d7c34603aa32 det
> er godtnok lavet med programmet swfx, men det er forholdsvist nemt

Der er også www.kirupa.com , den indeholder en del gode fif og tut's til
Flash 5 og MX. Der er også et par effekter.

Mvh: Christian eilsøe
Super Moderator, kirupaforum.com.