Horisontal scroll
Fra : Gacer Spif

Dato : 01-03-01 18:17

Hejsa
Er der nogen af jer der har erfaring med at lave en meget "bred" hjemmeside
istedet for en meget "lang" hjemmeside.? Hvis man forestiller sig en tabel,
der er fx 5000 pixels brede og består af en masse
kolonner, men kun en række, hvordan kunne man så navigere frem og tilbage på
denne side? -er det javascript der skal til, eller ville et link til et
anker kunne klare det?

Det er noget hen i retning af disse løsninger jeg kunne tænke mig:
eks. www.interstudio.dk
el. www.mmi-net.dk (i afsnittet superVision)

Findes der offentligt tilgængelige javascript koder som kan disse ting?
eventuelt en tutorial? (jeg er ikke en Js haj -overhovedet )

mvh
AS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-01 21:07

Thu, 1 Mar 2001 18:16:52 +0100, skrev "Gacer Spif" <ata@privat.dk>:

>Det er noget hen i retning af disse løsninger jeg kunne tænke mig:
>eks. www.interstudio.dk

Det er jo bare at højreklikke oppe i linjen, hvor man klikker for
scroll => vælg kilde, så får du hele opskriten, ovenikøbet med lidt
vejledning.

med venlig hilsen
Knud
--