Få flash ind i et html dok.?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 13-11-02 09:31

Hej alle

Jeg har haft en flash guru til at lave et flash til mig. Det består af en
*.swf fil og 5 forskellige tekstfiler. (hvis jeg ændre tekstfilerne, så
ændre teksten i flashen sig).

Nu skal jeg have det ind i et html dok. Hvad er kommandoen til det? hvordan
får jeg det ind i min hjemmeside?

Venligst

Rabbit

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-11-02 16:49

> Nu skal jeg have det ind i et html dok. Hvad er kommandoen til det?
hvordan
> får jeg det ind i min hjemmeside?

Du skal have fat i <embed...> eller <object...> tag'en.

mvh
Kim Jensen

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 14-11-02 09:39

takker

Fra : Bo Dudek

Dato : 14-11-02 09:59

[...]

du kan evt. kigge på et website, som benytter flash og lure koden af på
den facon - enkelt og effektivt :)

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 15-11-02 09:46

Hehe, ja det fandt jeg også ud af, og det virkede fint. takker