Solen eksplodere om 6år.
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 12-11-02 21:39

Hej!

Læste lige følgende artikel om at solen kun skulle have 6 år tilbage. Jeg
tvivler nu meget men prøv lige og læs og giv jeres mening til kende:

http://tv.yahoo.com/news/wwn/20020918/103236120009.html

Tror lige jeg tager mit lille hjemmelavede skilt op, hvorpå der står "jorden
går under i morgen", og render forvirret rundt i København*

LOL

Hygge

Søren C

Fra : Henning Makholm

Dato : 12-11-02 22:14

Scripsit "Søren Christensen \(4200\)" <master.clio@12move.dk>

> Læste lige følgende artikel om at solen kun skulle have 6 år tilbage. Jeg
> tvivler nu meget men prøv lige og læs og giv jeres mening til kende:

> http://tv.yahoo.com/news/wwn/20020918/103236120009.html

Den har været omtalt her i gruppen før:
<news:3d9af992$0$69022$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> ff

Kilden til hele historien er tilsyneladende
http://www.weeklyworldnews.com/news/index.cfm?instanceid=45959
og seriøsitetsværdien af Weekly World News kan vist nærmest
sammenlignes med "En Skør Skør Verden".

Den "Piers Van der Meer" som "citeres" i artiklen findes
ikke. Ihvertfald ikke så meget at hans navn kan findes gennem Google
eller i faglige artikeldatabaser. Det udelukker stensikkert at han
skulle være en aktiv forsker i nogensomhelst naturvidenskab.

Det mest underlige ved vitsen er at den har spredt sig så voldsomt.

--
Henning Makholm "Kurt er den eneste jeg kender der er
*dum* nok til at gå i *ring* på et jernbanespor."

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-11-02 22:57

Henning Makholm <henning@makholm.net> writes:

> Det mest underlige ved vitsen er at den har spredt sig så voldsomt.

HA!

Efter at have set hvor seriøst alt for mange tog påstanden om at
sibirske forskere har boret et dybt, dybt hul og stødte ind i Helvede
- som de derefter optog lyde fra - kan intet overraske mig i den
henseenden.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Lars Overgaard

Dato : 12-11-02 23:43

In article <m3d6pav4dm.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, Peter B. Juul wrote:

> [...]
> sibirske forskere har boret et dybt, dybt hul og stødte ind i Helvede
> - som de derefter optog lyde fra - kan intet overraske mig i den

Hæ. Det er da forhåbentlig løgn?
Har du et link?

/Lars

Fra : Steen

Dato : 13-11-02 13:55

"Lars Overgaard" <lars@linuxnet.dk> skrev

> Hæ. Det er da forhåbentlig løgn?
> Har du et link?

http://ship-of-fools.com/Myths/03Myth.html

Mvh Steen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 13-11-02 16:16

"Steen" <nospam@nospam.dk> writes:

> http://ship-of-fools.com/Myths/03Myth.html

Dansk gennemgang af samme:

http://groups.google.com/groups?selm=3cdbc6cc%240%2468546%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&oe=UTF-8&output=gplain

Linket til lydoptagelsen er desværre væk. Det er ellers ret
morsomt. Det lyder grangiveligt som en optagelse fra et tivoli eller
en væddeløbsbane.

--
Peter B. Juul, o.-.o There are 10 types of people in the world.
The RockBear. ((^)) Those who understand binary

Fra : Peter Weis

Dato : 13-11-02 18:48

"Steen" <nospam@nospam.dk> wrote in message

> http://ship-of-fools.com/Myths/03Myth.html

Skal man le eller græde?

mvh
Peter

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-02 14:33

Peter B. Juul <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

> Efter at have set hvor seriøst alt for mange tog påstanden om at
> sibirske forskere har boret et dybt, dybt hul og stødte ind i Helvede
> - som de derefter optog lyde fra

Den har jeg nu aldrig hørt om.
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 12-11-02 23:11

"Søren Christensen (4200)" wrote:

> [...]
>
> Tror lige jeg tager mit lille hjemmelavede skilt op, hvorpå der står "jorden
> går under i morgen", og render forvirret rundt i København*

Nej, du skal tage til Ålborg, der sker tingene 20 år senere end andre steder.