hjælp til mærke af udstøning
Fra : chr.lunde

Dato : 12-11-02 21:34

da jeg købte min scooter "honda vision"
hørte der en udstøning med men den passer ikke på min honda
hvordan finder jeg ud af hvilken model den passer på
der står et nr på den
tps1 9102 r 5041
top racing competition
vil gerne bytte med en der passer på min honda

chr.lunde

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 12-11-02 21:39

chr.lunde wrote:

> vil gerne bytte med en der passer på min honda

Ned til den lokale forhandler. Han har en der passer 100%.

/Martin

Fra : chr.lunde

Dato : 13-11-02 20:16

ja det ved jeg godt
men jeg vil gerne bytte den jeg har nu til en der passer på min honde vision
har ikke lige 600/700 kr til en tun-udstæning
mvh lunde

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 13-11-02 20:44

chr.lunde wrote:

> ja det ved jeg godt

Okay.

> men jeg vil gerne bytte den jeg har nu til en der passer på min honde
> vision har ikke lige 600/700 kr til en tun-udstæning

Jeg tænkte nu også mere på en original. Under alle omstændigheder så kan din
forhandler hjælpe dig med fx. mål mvm.

/Martin

Fra : chr.lunde

Dato : 13-11-02 21:21

hmmm
det kan da godt være jeg lige skulle køre ned til ham?
jeg sytes det ligner en til en honda sfx