MySQL vs. PostgreSQL erfaringer
Fra : Jesper Krogh

Dato : 12-11-02 11:48

Nu når man har en database der er ved at være godt fyldt
med data og af denne årsag tager queryes over 1. min
at fyre igennem. ( Ting hvor det ikke er muligt
at undgå tablescans uden at ændre meget i databasens
layout ).

Så er spørgsmålet, ville man kunne opnå en øget prefor-
mance ved blot at lægge den over til PostgreSQL eller
kan man ligesågodt blive ved MySQL?

--
Jesper Krogh.

Fra : Martin Christensen