Alder på baby ved brug af babyjogger
Fra : rondo

Dato : 11-11-02 23:00

Vores datter er nu 3½ måned gammel, og jeg overvejer at begynde at tage
hende med i en babyjogger på nogle af mine løbeture. Jeg er dog i tvivl om,
om hun er gammel nok endnu. Hun skal jo helst kune holde hovedet stabilt og
sidde op på fornuftig vis, hvilket jeg også synes, hun kan, når man bare
sidder med hende på skødet. Men om det er nok til at sidde i 30 minutters
tid i en babyjogger, er jeg i tvivl om? Er der nogle, der har erfaringer på
dette område?

rondo
_______________________
I'm the captain on this ship.....
and I've my wife's permission to say so

Fra : Sander

Dato : 11-11-02 23:30

"rondo" <rondo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tid i en babyjogger, er jeg i tvivl om? Er der nogle, der har erfaringer

Så vidt jeg husker, skal barnet være ca. 8 - 9 mdr., før man må benytte
babyjoggeren. Det stod vidst på de babyjoggere, jeg kiggede på i Babysam,
for nogle år siden.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 12-11-02 13:40

rondo <rondo@post.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> til at sidde i 30 minutters tid i en babyjogger, er jeg i tvivl om? Er
> der nogle, der har erfaringer på dette område?

Jeg har ikke svaret, men et spørgsmål..

Hvad er en børnejogger?

Jeg vil tro det er en dims til at sætte sit barn i når man tager barnet med
ud at jogge (mere end en person som jogger på børn .

Men hvordan ser den ud og hvilken prisklasse taler vi om?

--ingermarie

Fra : Sander

Dato : 12-11-02 17:54

"Inger Marie Jakobsen" <im_nospam@brunsgaard.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke svaret, men et spørgsmål..
>
> Men hvordan ser den ud og hvilken prisklasse taler vi om?

Hej Inge Marie !

Det er en slags klapvogn, hvor barnet kan sidde, mens mor eller far, er ude
at jogge.

Det er tre år siden, jeg sidst så en, men så vidt jeg husker er den lidt
aflang i det. Den har vidst nok 1 hjul foran og to bagved.
Den kostede dengang ca. 800 kr.

Søgte lige lidt på Google. Du kan se billeder af babyjoggeren her :
http://www.funparents.dk/billed.htm

På de links, jeg fandt under Google var nogen af priserne oppe omkring 3 -
4000 kr. , så priserne svinger vidst meget, alt efter mærke, kvalitet osv.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Minau

Dato : 29-01-03 01:10

"rondo" skrev d. 11-11-02 23:00 dette indlæg :
> [...]
minutters
> tid i en babyjogger, er jeg i tvivl om? Er der nogle, der har

Hej rondo,
Jeg startede med at løbe med min datter i en babyrunner da hun var lige
knap 1 år. Nu fylder hun snart 4 og der er ingen tegn på at hun skulle
havde taget skade, vil jeg nok mene
Iøvrigt kan jeg tilføje, at det er en utrolig, fantastisk måde at være
sammen med sit barn på. Vi før os en god snak om alt det vi kommer
forbi. Køer, heste, hunde, ænder osv. Og så er der altid én til at hæppe
når det går op ad.
Modsat dig ser vi mange babyrunner når vi deltager i mindre konkurancer.
Her har hun det bare med at falde i søvn; så meget til hendes opbakning

Mvh
Knyfus
knyfusdk@yahoo.dk

http://www.kandu.dk/