Vinduer hos Termolux ?
Fra : HSC

Dato : 11-11-02 14:38

Vi skal til at skifte vinduer, og har i den forbindelse fået tilbud på
plastic vinduer fra Termolux (www.tlux.dk).
De reklamerer med at de har danmark billigste plastic vinduer, og det
passer- de er ca. 35% billigere end f.eks. Primo.

Spørgsmålet er nu, om nogen kender til deres vinduer - er de ok eller skal
man holde sig fra dem ?

Fra : kurt.holst

Dato : 23-12-02 00:41

"HSC" skrev d. 11-11-02 14:38 dette indlæg :
> [...]
> passer- de er ca. 35% billigere end f.eks. Primo.
>
> Spørgsmålet er nu, om nogen kender til deres vinduer - er de ok eller

Jeg kan trykt anbefale dig at købe vinduer fra Termolux, da det er
kvalitets vinduer og de lever 100% op til danske kvalitetsprodukter.
Med venlig hilsen
Kurt Holst

http://www.kandu.dk/

Fra : HSC

Dato : 03-01-03 13:22

Har nu fået det først vindue, og jeg er fuldt ud tilfreds, også med deres
service bagefter i forbindelse med "justering" af vinduet.
Jeg kan kun anbefale dem.