Jeg siger tak til jer alle
Fra : Heine Laursen

Dato : 11-11-02 03:10

Hejsa Ng

Jeg har bare lyst til at sige mange tak til jer alle her i denne NG.

I denne weekgent har jeg haft travlt med al lave min egen boot
disk + root disk, og ved gud, det lykkedes den 4 dag (idag. klokken er over 12)

Jeg havde besluttet på forhånd, at hvis jeg kunde undgå det, så ville jeg
undgå at stile spørgesmål, (well untagen goolge) og google fortalte mig at
jeg havde, gjordt næsten alt rigtigt fra start, bortset fra lilo's append
komandoo.

Så jeg siger mange tak til jeres support, igennem årende.

Jeg fant denne igennem google. det er ikke, min første post i denne ng
(den kunde jeg ikke lige finde), men det er den tidligste jeg kunde finde.
og apropos, så eksistere problemet stadigvæk under min rh 7.3
Nåske er det bundkortet. Det er nemlig den samme computer, som dengang.
(Ja jeg er fattig og hvad så )

<http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=3A08C220.21C66CA8%40pokerface.dk&rnum=8&prev=/groups%3Fq%3Dgozar%2540pokerface.dk%2Bgroup:dk.edb.system.unix.*%26hl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26selm%3D3A08C220.21C66CA8%2540pokerface.dk%26rnum%3D8>

Jeg siger mange tak, for hjælpen, det er sikkert ikke sidste gang jeg får
brug for hjælp.

Heine Laursen