opdatering af nvidia drivere mislykkedes !~
Fra : Bloody2k

Dato : 10-11-02 19:45

Hej

Jeg tænkte at jeg lige ville opdatere mine skærmdrivere til nvidia's, og
fulgte der for anvisingen på www.linuxin.dk...
Men efter en reboot, starter den op med "blå skærm" og en grå boks i midten
hvor der står at Xserver, eller hvad det hedder, ikke kan startes op, det
eneste jeg kan er at komme in som root, i "terminal" tilstand !! hvordan
laver jeg det tilbage til de gamle drivere eller bedre !! hvordan får jeg
det til at kører med nvidia's drivere !!

Takker !!

Det skal siges at jeg kører med RedHat 8.0

Bloody2k

Fra : Bloody2k

Dato : 10-11-02 20:20

fandt selv ud af det :)

Fra : Michael Andreasen

Dato : 10-11-02 20:25

Bloody2k wrote:

> fandt selv ud af det :)

Og løsningen var? Det kunne være at andre fik problemet og søgte her i
gruppen Derfor er det god kotyme at poste løsningen, samtidig med self.
at skrive at det er løst, hvilket du også fint gjorde Ment som
oplysning ikke kritik.

--
Mvh Michael Andreasen

"...There are only 10 types of people in the world...........those who
understand binary jokes, and those who don't..."

Fra : Bloody2k

Dato : 10-11-02 21:32

jeg tog en forkert kerne til at starte med, jeg gik så ind og fjernede
kernenen igen, og komplierede min egen fra soucecoden !!

Og så virkede det !!