SL-75DRV5 og Thoroughbred 2200+
Fra : Tor Lund

Dato : 10-11-02 15:25

kan bunkortet køre med denne cpu eller skal det være en XP cpu ?

skal jeg evt. vælge soltek's SL-75FRV, har bare hørt dette skulle være
ustabilt?

Mvh tor lund.

Fra : K.O

Dato : 10-11-02 15:27

"Tor Lund" <mistral@it.dk> skrev i en meddelelse
> kan bunkortet køre med denne cpu eller skal det være en XP cpu ?
>
> skal jeg evt. vælge soltek's SL-75FRV, har bare hørt dette skulle være
> ustabilt?

FRV'en er klippestabilt.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 10-11-02 15:39

Tor Lund skrev bl.a.:

> kan bunkortet køre med denne cpu eller skal det være en XP cpu ?

Jeg var ved at undersøge om min SL-DRV2 kunne klare en 2400+. Det kunne den
ikke, men DRV5'eren kan godt iflg. dette skema.

http://www.soltek.de/English/faq/CPU%20list/amd.pdf

--
Lars

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 11-11-02 22:37

har på mit arbejde, haft 4 maskiner med SL-75DRV5 og 2200+, uden problemer
overhovedet.