MS Windows
briani 27239
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE - genoprette OS?~
Fra : Jan Andersen

Dato : 10-11-02 12:44

Har dette problem:
INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE i win2k.

Mit spørgsmål lyder så: Hvad vil der ske hvis jeg laver en ny installation
af w2k oveni det gamle. Vil der så ikke blive oprettet ny boot-sektor,
samtidig med at jeg få adgang til mit "gamle system" ?
Og hvad vil der ske med en NTFS partition? jeg tænker på rettigheder -
hvordan får jeg adgang til de filer som kun er tilgængelige for en bestemt
profil?

/Jan

Fra : Jan Andersen

Dato : 10-11-02 12:46

Se evt. mit tidligere indlæg: "w2k crashed".

Jan Andersen <jma73@hotmail.comNOSPAM> skrev i en

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-11-02 15:06

Se gårsdagens svar fra mig.

Fra : Najda

Dato : 10-11-02 18:44

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en
> Se gårsdagens svar fra mig.

Undskyld - men jeg kan ikke lige se hvor der står noget om nedenstående
spørgsmål, i det link du gav mig

/Jan

Fra : Najda

Dato : 10-11-02 18:49

Beklager navneforvirringen. Men måtte bruge en anden opsætning og Sunsite,
til at få alle nyhedsmeddelelser med. Med TDC får jeg tilsyneladende ikke
alle medd.
/Jan

Najda <jma73@hotmail.comNOSPAM> skrev i en news:aqm5s3$pa6$1@sunsite.dk...