kender du kablet fra super-covers til en 3~
Fra : ">> Joe

Dato : 09-11-02 21:28

grunden til jeg spørger er at jeg har købt sådan et kabel
det første kabel jeg fik var i stykker (mast i stykker af postdanmark)
men så fik jeg bare et nyt.!!
men dette kabel kan jeg ikke få til at virke lige meget om jeg sætter
det til f-bus eller til m-bus.. på den lille kontakt der er derpå.

jeg skal bare bruge f-bus til logo/billeder og phonebook

nå men jeg skildte stikket af og ser at der er 4 ledninger hvor den 4
(gul ) ikke er sat på nogen steder selv om ledningen er afisoleret???

kender du kablet ?? og ved om det måske er derfor det ikke virker

jeg kan jo osse bare sende kablet retur IGEN. men jeg er ved at være
lidt træt af det... og det kostede jo kun 60 kr.

Mvh. Joe

Fra : Don_E

Dato : 11-11-02 22:19

">> Joe <<" <pwr9jj.skalfjernes@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg kan jo osse bare sende kablet retur IGEN. men jeg er ved at være
> lidt træt af det... og det kostede jo kun 60 kr.

Har du fjernet det gummi der sidder om de ben?
--
/DonE

Fra : ">> Joe

Dato : 12-11-02 15:00

On Mon, 11 Nov 2002 22:19:14 +0100, "Don_E" <don_e@stofanet.INVALID>
wrote:
GUMMI??? der sad ingen gummi jeg går ud fra at du mener ved de 4 små
ben som skal danne forbindelse nede i tlf'n..

Fra : Don_E

Dato : 12-11-02 16:14

> [...]
> GUMMI??? der sad ingen gummi jeg går ud fra at du mener ved de 4 små
> ben som skal danne forbindelse nede i tlf'n..

Hmm! Der sad bare gummi omkring de 4 små ben på det kabel
som jeg købte. Jeg kunne nemlig ikke få forbindelse før end
jeg havde fjernet det.
--
/DonE

Fra : ">> Joe

Dato : 12-11-02 17:09

On Tue, 12 Nov 2002 16:14:11 +0100, "Don_E" <don_e@stofanet.INVALID>
wrote:
okay.!!
men hvis der sidder gummi kan de jo heller ikke trykkes ind...
hvad med det kabel du har kan det køre f-bus og m-bus??

men nu har jeg lige prøvet kabel nr 2 idag... der manglede der et ben
på.... og det virkede heller ikke..... jeg syntes det er undeligt for
et datakabel fra t-hansen er der ingen problemer med...
nu har jeg kun prøvet det t-hansen har hvor der er software til..han
har løse kabler... og der siger de at det kan køre både F/M-Bus

Fra : Bam-Bam N-S

Dato : 12-11-02 17:17

Jeg har selv et datakabel fra T. Hansen, det uden software, og det fungerer
helt fint, men det koster så også 149,- kr., som jo er en lille smule mere
end de 60,- kr hos Super-Covers. Men var jeg dig returnerede jeg det, fik
pengene tilbage, og købte det løse kabel hos T. Hansen. Men nu er jeg jo
ikke dig

Bam-Bam

Fra : ">> Joe

Dato : 12-11-02 21:40

On Tue, 12 Nov 2002 17:16:45 +0100, "Bam-Bam N-S"
<dsl42503d@dk.er.danmark> wrote:
DONE.!! det er gjort
jeg har bestildt kabel ved t-hansen..
de sagde at den kan køre både F og M-bus ??
kan du bekræfte det??
mvh. Joe

Fra : Don_E

Dato : 12-11-02 19:21

> [...]
> nu har jeg kun prøvet det t-hansen har hvor der er software til..han
> har løse kabler... og der siger de at det kan køre både F/M-Bus

Jeg købte det kabel hos Super-covers for ca. ½ år siden.
Skifter mellem F-Bus og M-Bus på den lille 'switch' som er på
oversiden af stikket.
Og jeg har ikke haft nogen problemer med kablet fra dem.
Så det fik mig til at købe et mere, denne gang til Nokia 3210.
Jeg bruger de 2 kabler til lidt unlock/Logomanager.
--
/DonE

Fra : ">> Joe

Dato : 12-11-02 21:43

On Tue, 12 Nov 2002 19:20:39 +0100, "Don_E" <don_e@stofanet.INVALID>
wrote:
okay så var vi nok bare lidt uheldige...
men jeg har lige prøvet 2 kabler og ingen duede....men skidt nu køber
jeg mig et der er lidt dyrere... og så skulle det gerne være slut med
kabel problemer.!!

Fra : Buhrkall

Dato : 13-08-03 18:06

Nu da i snakker om det kabel, kan det også løse "Contact service"
problemet

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-08-03 18:36

Buhrkall skrev:

>Nu da i snakker om det kabel, kan det også løse "Contact service"
>problemet

Contact Service betyder sådan set bare "Der er noget galt med mig" -
dvs. det kan betyde MANGE forskellige ting. Både hardware- og
softwarefejl.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 13-08-03 18:39

"Buhrkall" <Buhrkall.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Nu da i snakker om det kabel, kan det også løse "Contact service"
> problemet

Contact service kan være flere ting... Der kan være noget galt med din
software, der kan være tale om en vandskade eller fugtskade... Der kan også
være tale om at du har rodet lidt for meget med din telefon så du skal
opdatere FAID..
Det sidste kan du godt gøre med et datakabel. Men hvis du skal have lagt nyt
software i din telefon skal du have fat i et Flasher kabel eller en eller
anden Box. (der er mange slags på nettet)
Eller du kan kontakte din nærmeste unlocker og få ham til det... (billigste
løsning)
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner