CSS
Fra : lars gregersen

Dato : 01-03-01 01:28

Hej alle
Jeg sidder her med et problem. Ideen er at ud fra et given valg i en select
box skal der kaldes et externe css.
Her er hvad jeg har, og det "virker" men på en underlig måde:

<head>
<title>Untitled Document</title>
<script>
function formCheck()
{
var fun= document.test_extern.select;
if (fun.value == "rod") {
document.write ('<LINK REL=STYLESHEET HREF="rood.css">')

}
if (fun.value == "blaa") {
document.write ('<LINK REL=STYLESHEET HREF="blue.css">')

}
}
</script>
</head>

<form name="test_extern" method="post" action="tjek_css.htm">
<select name="select">
<option value="blank">blank</option>
<option value="rod">rød</option>
<option value="blaa">blå</option>
<option value="groon">grøn</option>
<option value="sort">sort</option>
</select>
<input type="button" value="Move" onClick="formCheck()">
</form>

Det der sker er at når jeg har valgt en given værdi i selectboxen er det som
om at jeg loader en helt ny side, denne side skal så reloades for at få mit
externe css udført.

Håber der er nogen der ved hvad jeg gør galt...!!!

Med venlig hilsen Lars

Fra : Claus Schmidt

Dato : 02-03-01 23:03

"lars gregersen" ::
> Her er hvad jeg har, og det "virker" men på en underlig måde:
(...)
> [...]
> externe css udført.
>
> Håber der er nogen der ved hvad jeg gør galt...!!!

Jeg ved ikke lige om du gør noget galt, men du gør åbenbart noget
andet end du ønsker.

Linjen jeg ikke slettede siger: post til siden "tjek_css.htm".

Prøv at skrive: action=""
-i stedet. Jeg ved ikke om det gør det du vil have, men jeg tror det
måske kan være tilfældet.

--
[claus]

Fra : Claus Schmidt

Dato : 02-03-01 23:09

"Claus Schmidt" glemte lige at tilføje:

hvordanerdetnudeter, nåh jo...

Spørgsmål om HTML og CSS hører hjemme i gruppen

.... hvortil der ikke er sat fut, da jeg synes det er lidt dumt
at gøre det i denne post når jeg glemte det i den tidligere.

--
[claus]