Synkronisering af Outlook mellem 2 PCér
Fra : John Thorndahl

Dato : 09-11-02 17:07

Jeg har en stationær PC og en bærbar. hvordan synkroniserer jeg kalenderen i
Outlook mellem disse 2 PCér??
Mvh John

Fra : Søren Blom

Dato : 10-11-02 17:14

"John Thorndahl" <jot@c.dk> skrev i
> hvordan synkroniserer jeg kalenderen i Outlook mellem disse 2 PCér??

Lyder måske omstændigt, men har du prøver at bruge Eksportere i Outlook,
eksporter til en fil, tryk på næste, vælg filen med private mapper (.pst) og
så nøjes med at vælg kalenderen.
Når du så skal så skal have dataerne over i den anden computer, så skal du
ind i Importer, vælg Importere fra et andet program eller en anden fil, vælg
filer med private mapper (.pst) og der vælger du så kun kalenderen.
Har lige prøvet det, kunne godt få det til at virke her.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Peter

Dato : 10-11-02 22:54

> "John Thorndahl" <jot@c.dk> skrev i
>
> Lyder måske omstændigt, men har du prøver at bruge Eksportere i Outlook,

Måske omstændigt! det ville være hurtigere at have dem printet ud, for så at
skrive dem ind igen.

Jeg er egentlig også på udkig efter samme funktion, uden at skulle
eks/importere.

-Peter

Fra : Søren Blom

Dato : 11-11-02 01:58

"Peter" <noone@none.dk> skrev i
> Måske omstændigt! det ville være hurtigere at have dem printet ud, for så
at
> skrive dem ind igen.

Har modtaget følgende som måske kan være en hjælp. som dog behøver Microsoft
Exchange ellers kan det ikke lade sig gøre.
Fra den Engelske hjælp menu
About Delegate Access

This feature requires Microsoft Exchange.

Just as you might have an assistant who helps you manage your incoming paper
mail, Microsoft Outlook provides similar functionality by making it possible
for you to give another person access to your Inbox and any other Outlook
folder you want. The process of granting someone permission to open your
folders, read and create items, and respond to requests for you is called
delegate (delegate: Someone granted permission to open another person's
folders, create items, and respond to requests for that person. The person
granting delegate permission determines the folders the delegate can access
and the changes the delegate can make.) access. As the person granting
permission, you determine the level of access the delegate has. You can give
a delegate permission to read items in your folders, or to read, create,
modify, and delete items. You can give a delegate permission to send mail
and to respond to mail on your behalf. The delegate can also organize
meetings on your behalf and respond to meeting requests and task requests
sent to you. If you grant someone access to your folders, that delegate has
access to the personal items in the folders.

To use the Delegate Access feature, you must be connected to the server, and
the add-in (add-in: A supplemental program that adds custom commands or
custom features to Microsoft Office.) that contains the Delegate Access
feature, Dlgsetp.ecf, must be set up.

Note If you want to use the Delegate Access feature, your mail must be
delivered to your mailbox (mailbox: Location on a Microsoft Exchange server
where your e-mail is delivered. Your administrator sets up a mailbox for
each user. If you designate a personal folder file as your e-mail delivery
location, messages are routed to it from your mailbox.) on the server, not
to a personal folders file on your hard disk.

Hvis andre ikke må rette I eller tilføje aftaler kan den sætte til read only
adgang. Gøres som følger. Højre klik kalender i folder listen, klik
properties, klik permissions og så skulle resten være helt klart for
brugeren, men husk at i behøver Microsoft Exchange ellers kan det ikke lade
sig gøre.

--
Søren Blom
soren@blom.dk