Netscape 6.2 giver udprintningsproblemer
Fra : Peter

Dato : 09-11-02 09:48

Hej

Jeg har en side på min hjemmeside som gerne skulle være "til brug" for
eventuel udprintning.
Denne side bliver helt forkert, når man printer ud fra / i Netscape 6.2. Er
det et generelt problem med Netscape eller er der noget der skal ændres i
HTML-koden.
Kan nogen hjælpe mig?

http://www.morgenmusikken.dk/repertoire.htm

Fejl i printet: Side 1: Kun overskrifter (3 linier)
Side 3: Mangler tekst i venstre spalte (blank) - Højre
spalte er OK!
m.v.h.

Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-11-02 21:05

Peter skrev:

> Denne side bliver helt forkert, når man printer ud fra / i
> Netscape 6.2. Er det et generelt problem med Netscape eller er
> der noget der skal ændres i HTML-koden.

Start med at validere koden.

Kig på
<http://validator.w3.org/check?uri=http%3A//www.morgenmusikken.dk/repertoire.htm>
og ret de fejl den viser.

Begynd med at kigge på linje 21 - den ser ikke for godt ud.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Rune Glerup

Dato : 10-11-02 17:01

Peter skrev:

> [...]
> det et generelt problem med Netscape eller er der noget der skal ændres i

Der er ret store problemer med printer-fejl i Netscape 6.2 ... disse er
rettede i senere versioner.

Du kan fixe problemerne ved at oprette et eller flere stylesheets til
udskrift: <http://www.alistapart.com/stories/goingtoprint/>

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/