Ny tolknng af hjemmepc-ordningen?
Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 09-11-02 01:16

Hejsa,

Jeg hørte forleden et rygte som jeg gerne vil have af- eller bekræftet.

Det hed sig, at der er faldet dom i en prøvesag omkring hjemmepc-ordningen.
Af denne dom skulle det fremgå, at hvis medarbejderen (med hjemmepc-ordning)
benytter sin telefon (som er stillet til rådighed af arbejdsgiver) til at
tilgå virksomhedens netværk så skal medarbejderen ikke beskattes af fri
telefon.

Der skulle på baggrund af denne dom komme ny vejledning i
hjemmepc-ordningen. Men passer det? Eller er det en halv sandhed? Hvad er så
den rigtige halvdel? :)

Mange hilsner,

/Kasper

Fra : bo

Dato : 09-11-02 17:47

"Kasper Carøe Olsen" <kasper@doek.fjernmig.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg hørte forleden et rygte som jeg gerne vil have af- eller bekræftet.

Kik på medarbejderbredbaand så får du svar

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 14-11-02 00:55

Tak for den fine henvisning. Den besvarer mit spørgsmål - dejligt :)

Mvh,

/Kasper