Hvad er minimums temperatur for varmt vand~
Fra : Morten Juel

Dato : 08-11-02 19:32

Hejsa Alle

Vi bor i et rækkehus med et fælles fyr, men vandet er ikke altid lige
varmt.. er der ikke en minimunsgrænse for at der ikke skal komme bakterier i
vandet ??

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-11-02 20:01

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> writes:

> Vi bor i et rækkehus med et fælles fyr, men vandet er ikke altid lige
> varmt.. er der ikke en minimunsgrænse for at der ikke skal komme bakterier i
> vandet ??

Det er ikke ret lang tid siden det var oppe her i gruppen. Brug google
groups.

/Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : mcloud

Dato : 08-11-02 22:09

"Morten Juel" skrev d. 08-11-02 19:32 dette indlæg :
> [...]
> Golf II GTI --- http://golf2.dk
> DR350SET - http://StarChild.dk
> -= girls and sex can't beat binary and hex =-

Mintemp. for det varme brugsvand er 55grader c og max er 57 grader c.
55 grader fordi hvis man er under er der fare for bakterievækst i
beholderen
57 grader fordi hvis over dannes der kalk i vandet der sætter sig i rør
og beholder.

mvh mcloud blikkenslager

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Juel

Dato : 09-11-02 13:18

> [...]
> beholderen
> 57 grader fordi hvis over dannes der kalk i vandet der sætter sig i rør

Kanon, mange tak ;0)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-11-02 14:39

"mcloud" <mcloud.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
> beholderen
> 57 grader fordi hvis over dannes der kalk i vandet der sætter sig i rør

Det er ikke fordi jeg ikke stoler på dig, men kan du fortælle mig hvor man
kan finde den information officielt, da jeg meget gerne vil vise det til
vores boligforening.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : kim rasmussen

Dato : 11-11-02 16:53

hej Morten
Det er ganske elementær lærdom for blikkenslagere og varmesmede, men jeg
har fundet linket du kan fremvise i boligforeningen
mvh mcloud
blikkenslager

http://www.dansk-vvs.dk/dansk_vvs_blad/artikler/1372.html

-- held og lykke