IE6 og forms og sikkerhed
Fra : Allan Unnerup

Dato : 08-11-02 18:25

Jeg har et tåget spørgsmål, men jeg håber, at det får en klokke til at ringe
hos en eller anden.

Hvad er det for en problematik, man skal være opmærksom på i forbindelse med
sikkerhed og IE6 og hjemmesider?

Det er noget med at IE6 har indbygget et eller andet med sikkerhed, man skal
tage højde for. Jeg har glemt/fortrængt hvad det er. Kan en eller anden
hjælpe mig på sporet?

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Allan Unnerup

Dato : 08-11-02 18:32

> [...]
skal
> tage højde for. Jeg har glemt/fortrængt hvad det er. Kan en eller anden

Jeg har fundet svaret: P3P.

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 08-11-02 20:23

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> writes:

> Jeg har fundet svaret: P3P.

Jeg ville først have gættet på at du mente
<URL:http://www.pivx.com/larholm/unpatched/>

/L :)