Dokumentegenskaber i word
Fra : Keld Nygaard

Dato : 08-11-02 13:32

Hej

Jeg er ved at lave en skabelon til Word hvor jeg gør brug af
dokumentegenskaberne (forfatter, emne osv.)
Jeg ønsker at brugeren skal have vist dialogen til at redigere alt dette så
snart de opretter et dokument ud fra skabelonen, og ikke først når han
gemmer dokumentet (Som man kan sætte op vha. Indstillinger > Gem > "Spørg
efter dokumentegenskaber")

Jeg har prøvet at kigge lidt efter en metode i VBA men syntes ikke at kunne
finde noget.

Nogen ideer?

mvh

Nygaard

Fra : Mads

Dato : 08-11-02 14:33

"Keld Nygaard" <keld@wapse.dk_fjerndette> wrote in message
> [...]

> efter dokumentegenskaber")
>
> Jeg har prøvet at kigge lidt efter en metode i VBA men syntes ikke at

Du kan starte med denne her
Application.Dialogs(wdDialogFileSummaryInfo).Show

Der er noget specielt Document Properties dialogen. Jeg kan huske et eller
andet men ikke nøjagtigt hvad. Den kan vist nok fremtrylles på en special
måde (eller også kan den ikke).

Mvh Mads