Tidsformat
Fra : Ukendt

Dato : 08-11-02 13:38

Hej,

Kan man i ASP selv bestemme om man vil have et engelsk tidsformat eller et
dansk tidformat, når man bruger funktionen Now()?

Bjørn

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-11-02 13:40

Bjørn skrev:

> Kan man i ASP selv bestemme om man vil have et engelsk
> tidsformat eller et dansk tidformat, når man bruger funktionen
> Now()?

Ja.

Se <http://www.asp-faq.dk/article/?id=47>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Esben

Dato : 08-11-02 14:33

> Ja.

Er der nogen der ved om tricket virker med at smide følgende i
global.asa:

<SCRIPT LANGUAGE="VBScript" RUNAT="Server">
Sub Session_OnStart
Session.LCID = 1030
End Sub
</SCRIPT>

- hvis skidtet er hostet hos brinkster.com ? Jeg kan umiddelbart ikke få
det til at spille.

--
Esben

Fra : Jakob Andersen

Dato : 08-11-02 14:51

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote
> Er der nogen der ved om tricket virker med at smide følgende i
> global.asa:
>
> <SCRIPT LANGUAGE="VBScript" RUNAT="Server">
> [...]

Det virker ganske glimrende for mig. Hvis jeg f.eks. skifter til tysk LCID i
min Global.asa får jeg alle månednavne og dagnavne på tysk

Jeg har dog ikke prøvet hos Brinkster.

--
Jakob Andersen