Reklame på cykel bukser
Fra : Peter

Dato : 08-11-02 11:14

Hej,

Jeg ser ofte reklame tryk på siden af cykelbukser ned langs benene. Hvor kan
man få lavet et sådan tryk, og hvad koster det ?

/Peter

Fra : Jens B

Dato : 10-11-02 19:21

Hej Peter.

Det kan du da få lavet hos din lokale skiltemand. Prisen, tjae det afhænger
jo meget af stedet hvor du får det lavet.
Det kommer selvfølgelig også an på hvad du skal have trykt på. Er det i
flere farver.
Prisen plejer at afhænge af størrelse, antal af bogstaver og hvor mange
farver.
Men spørg, og gerne 2 steder. Der kan være stor forskel på prisen.

Mvh

Jens B.

---

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-02 11:01

> [...]
> farver.
> Men spørg, og gerne 2 steder. Der kan være stor forskel på prisen.

Hvis det drejer sig om mange! Over 100, så kontakt Stieler & Co - på
Nørrebro.
De kan få sådan noget lavet forholdsvis billigt i Hongkong. Men det kræver
som sagt at der bestilles
en mængde.

Allan