Olie??
Fra : Klaus

Dato : 08-11-02 08:37

Jeg har købt et hus med oliefyr. Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor
det er bedst og billigst at købe olie?? Det er ikke nødvendigt med 24 timers
service eller hvad det nu hedder.

Klaus

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-11-02 09:01

"Klaus" <Klaus@Hoengaard.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt et hus med oliefyr. Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvor
> det er bedst og billigst at købe olie?? Det er ikke nødvendigt med 24
timers
> service eller hvad det nu hedder.

....jeg køber kun én tankfuld om året (el-vandvarmer), og OK kommer med et
billigt tilbud hvert år ind under jul - via min Daglig Brugs - dét er det
billigste af dem alle - eller var det i hvertfald sidste år - prøv at kigge
på den side, der hedder "Benzinpriser", tror jeg nok - der er alle
selskabernes fyringsolie stillet op mod hinanden...

Mens jeg venter på OK's tilbud, har jeg hentet 30 liter af gangen hos
DK-benzin (jeg har kørt min fyringsolietank tom for at trykprøve den)...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-11-02 09:32

"Hans Paulin" <niluap@tiscali.danmark> skrev i en meddelelse

> "Klaus" <Klaus@Hoengaard.dk> skrev i en meddelelse

....var selv lige inde og kigge på "Benzinpriser"...

....det billigste tilbud var Haar, og jeg har nu bestilt 1100 liter til en
pris af 5333,- kr. pr. 1000 liter frostsikret (min tank står udenfor)...

....prisen er lavere end opgivet på sitet, da de gir rabat ved betaling
indenfor 8 dage...
Hans

Fra : Klaus

Dato : 08-11-02 10:21

Tak for svaret!! Hvor fik du deres tlf. nr. fra???

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-11-02 10:31

> Tak for svaret!! Hvor fik du deres tlf. nr. fra???

....de gule sider :

"Ring gratis"...
Hans