Vedr.: Yamaha 4 gears (Ledningsnet )
Fra : Henrik Rugaard

Dato : 07-11-02 17:08

Hej NG

Jeg søger hjælp til min Yamaha 4 gears!, jeg har et problem med
ledningsnettet.Og valgte så at udskifte det, og nu kan jeg ikke få det
til virke. Jeg forstår ikke så meget af diagrammet, som kan ses i
THansens katalog. Så derfor er der nogle der har nogle "fif" eller
gode forslag...

På forhånd tak

Henrik Rugaard

Fra : soi

Dato : 09-05-03 15:45

"Henrik Rugaard" skrev d. 07-11-02 17:08 dette indlæg :
> [...]
> til virke. Jeg forstår ikke så meget af diagrammet, som kan ses i
> THansens katalog. Så derfor er der nogle der har nogle "fif" eller

Hej!

Du kan finde ledningsdiagram og manualer på denne side...

http://www.da-hob.demon.nl/fs1/index2.htm

http://www.kandu.dk/