Delphi 4
Fra : ZippoZ

Dato : 28-02-01 21:37

Hej NG.

Jeg kunne godt tænke mig at lære noget til delphi 4 så jeg tænkte på om i
havde nogle tutorials, manualer eller vidste hvor man kunne få fat på nogle
evt. på nettet kunne det være rart hvis i ville fortælle det til mig

- ZippoZ

Fra : Thomas P

Dato : 28-02-01 22:37

Begynd med en solid bog om grundprincipperne i sproget Pascal. Derefter er
Delphi en smal sag at lære

--
- Thomas [blomme@post.com] [http://www.FlowCode.f2s.com]

ZippoZ <zippoz@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cgdn6.2592$KX2.187804@news000.worldonline.dk...

Fra : Thomas Munk

Dato : 01-03-01 08:23

http://search.altavista.com/cgi-bin/query?q=%22teach+yourself+borland+delphi
+4+in+21+days%22&kl=XX&search.x=33&search.y=8

Fra : Thomas Munk

Dato : 01-03-01 08:27

Ups! Man skal vist ikke sende disse lange søgemaskine-links... Her er et
direkte:

http://kitap.ankara.edu.tr/0672312867/index.html

Fra : Thomas Due

Dato : 01-03-01 09:12

Der er jo også Borlands eget ftp site :
ftp://ftp.borland.com/pub/delphi/techpubs/delphi4/

Hvor især

devguide.zip (Developer's Guide)
del4op.zip (Object Pascal reference)

er interessante.

Du kan også kigge under
ftp://ftp.borland.com/pub/delphi/techpubs/delphi5/qs/

Hvor der er en Quick Start guide, som dog er til Delphi5, men nok stadigvæk
rimelig nyttig.

Mvh
Thomas Due

Fra : Kasper (TSW)

Dato : 01-03-01 19:40

Hej ZippoZ...

>nogle tutorials, manualer eller vidste hvor man kunne få fat på nogle evt.
på nettet

Tag et kig på www.udvikleren.dk, der kan du finde masser af artikler om
programmering, også i Delphi

--