Problemer med en formular og post
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 07-11-02 13:22

Jeg har en formulare, hvor jeg har nogen input felter der er disabled, men
med værdier (disse kommer fra en DB)
Formularen bliver så sendt over til en ASP side, men jeg modtager ikke de
felter der er disabled, hvilken under mig meget.

Er det normalt, eller er jeg bare løbet ind i et lidt underligt problem

Allan Bach

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 07-11-02 14:20

Allan Schuster Bach wrote:

> [...]
> Formularen bliver så sendt over til en ASP side, men jeg modtager ikke de
> felter der er disabled, hvilken under mig meget.

Ja. Felter, der er disabled, bør (hvis jeg forstår HTML-specifikationen
korrekt) ikke sendes med over af browseren. Du bør bruge
readonly-attributten til felter, som skal sendes med, men som ikke skal
kunne ændres af brugeren.

--
Jonas Koch Bentzen