Problemer med billeder der rykker sig
Fra : Don G.

Dato : 07-11-02 12:24

Hejsa NG,

Jeg har lavet en lille frise med en simpel animation af 4
billeder. Animationen består kun i at justere på alpha-værdierne,
hvor der ikke er rørt ved billederne position i sourcen. MEN -
når man afspiller filmen i 100% størrelse ser det ud som om nogle
af billederne tykker sig til sidst i animationen. Men hvis man
ser det i 150% eller 200% størrelse er problemet der ikke, plus
at jeg heller ikke kan lokalisere det i .fla'en!?

Se selv her:
http://goerlitz.dk/test/

Que pasa - og hvordan kan det afjhælpes???

Mvh. Don G.
http://don-g.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Don G.

Dato : 07-11-02 14:10

Don G. wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> Hejsa NG,

[snip]

> Que pasa - og hvordan kan det afjhælpes???
> Mvh. Don G.

uuuups... jeg havde vist ikke lige kigget ordentligt i NG'en inden
jeg skrev indlægget. Godt så - aplha-værdier mellem 1-99 virker også
for mig

Undskyld ulejligheden!

Fra : Bo Dudek

Dato : 07-11-02 22:15

[...]

og hvis du vil ud over problemet med alpha kan du søge i NG'en efter
bitmap shift :)

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk