toilet til højskylcisterne
Fra : KLark

Dato : 07-11-02 11:10

Hvor kan man finde en forhandler der sælger toiletstole til
højskylstoilet - og er der nogen der ved hvor meget jeg skal betale for
en sådan stol? Alt andet lige, skulle jeg da tro, at det er billigere
end den stol (model Clara) man kan få i Silvan til kr. 999,00??

Kan man selv montere stolen - og hvad materiale skal man i så fald tætne
med?

VH KLark

http://www.kandu.dk/

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 07-11-02 17:24

On Thu, 07 Nov 2002 10:10:10 GMT, "KLark" <KLark.news@kandu.dk> wrote:

>Hvor kan man finde en forhandler der sælger toiletstole til
>højskylstoilet

alle VVS-forhandlere (kan evt. skaffe det)

>- og er der nogen der ved hvor meget jeg skal betale for
>en sådan stol? Alt andet lige, skulle jeg da tro, at det er billigere
>end den stol (model Clara) man kan få i Silvan til kr. 999,00??

Hvorfor? Det er jo ikke ligefrem dem, der bliver solgt flest af, så du
kan ikke sammenligne med prisen på et komplet lavtskyllende toilet.

>Kan man selv montere stolen

Ja

> - og hvad materiale skal man i så fald tætne med?

Unigum

Lars

Fra : Marc Friis-Møller

Dato : 07-11-02 20:59

> [...]
> en sådan stol? Alt andet lige, skulle jeg da tro, at det er billigere
> end den stol (model Clara) man kan få i Silvan til kr. 999,00??

Geberit har flere forskellige og selv Ifõ har én (ny model).
Prismæssigt tror jeg dog ikke de er billigere.
Hvis du kan få den fri + rengjort er du velkommen til at få en kumme vi har
i kælderen. Boltene ser genstridige ud og den er VILDT ulækker at se på, men
hvad... knofedt er vel hvad der mangler.

/marc