Hjælp Hjælp
Fra : Thomas Borgen

Dato : 07-11-02 10:01

Jeg har forsøgt mig med opdatering af en 3310 men ligemeget hvad jeg nu gør
står der kontakt service er der nogen der vil hjælpe mig.. jeg har både
datakabel og flashkabel..

Hilsen Thomas

Fra : Basic Electronics

Dato : 07-11-02 10:12

Hej
Prøv med en anden flash
MVH Janus Olsen

Fra : Basic Electronics

Dato : 07-11-02 10:35

Hvilket program bruger du?

Fra : Thomas Borgen

Dato : 07-11-02 12:07

> Hvilket program bruger du?
Jrg bruger rolis og knok 95..

Hvor kan jeg finde den rigtige flashfil?

Hilsen Thomas

Fra : Ian

Dato : 07-11-02 12:56

"Thomas Borgen" <REMOVEthomas@schutt.dk> wrote in message
> Hvor kan jeg finde den rigtige flashfil?

Hvis du læser dette inde kl14 så send mig en mail, så sender jeg den til
dig.

Mvh Ian

Fra : Thomas Borgen

Dato : 07-11-02 13:45

min mail virker ikke jeg kan ikke sende mail men jeg kan godt modtage dem...
er der en venlig sjæl der vil sende ham en mail og fortælle det.

hilsen Thomas

thomas@schutt.dk

Fra : Casper\(8700\)

Dato : 07-11-02 13:48

hmm...

Fra : Casper\(8700\)

Dato : 07-11-02 13:47

hmm

Fra : Basic Electronics

Dato : 07-11-02 17:27

Disse filer virker med rolis flasher

http://www.thony.xtr.at/dd69/wt/

MVH Janus Olsen

Fra : Thomas Borgen

Dato : 07-11-02 17:51

ja
> http://www.thony.xtr.at/dd69/wt/

Ja men den virker stadig ikke..
der står bare Contact Service

Hilsen Thomas

Fra : NKSDK

Dato : 07-11-02 19:10

Prøv at starte helt fra grunden: Ind med MCU og PPM og derefter en
virgin EEPROM (virgin = jomfruelig, dvs. helt ren og ny ) Find den på
f.eks. www.cubwolf.btinternet.co.uk/ . Indsæt dit IMEI-nr. og gå videre
derfra.

Du skulle på den måde kunne "starte forfra" og bygge en helt ny software
op. De adresser, du skal flashe både det ene og det andet ind på findes
mange steder på nettet.

Mvh

NK

Unlocking og sw-opdatering i Viborg

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Borgen

Dato : 07-11-02 23:11

> virgin EEPROM (virgin = jomfruelig, dvs. helt ren og
Det der med EEPROM fprstår jeg ikke kan du ikke lige skrive hvordan jeg gør
det!

Hilsen Thomas

Fra : Basic Electronics

Dato : 07-11-02 23:51

Hej
EEPROM er en hukommelsesenhed i telefonen
Electrical Eraseable Program Read Only Memory.
Det er bare et stykke flash fil der skal ligges ind i telefonen, Adressen er
003D0000
Hvis du sender en mail kan jeg lige sende den til dig

Fra : Thomas Borgen

Dato : 08-11-02 06:48

En meget stor tak til Janus Olsen.

Hilsen Thomas